måndag 30 april 2012

Hyllningstal till Let´s dancedrottningen Pernilla Wahlgren


Vem kunde ana att det skulle bli Pernilla Wahlgren som fick lämna Let´s dance i fredags? Hon; barnstjärnan, popikonen, sångtextförfattaren, schlagerstjärnan, skådespelaren på både teatern och tv, kokboksförfattaren, ja listan kan ju göras hur lång som helst.

Om någon kan dansa så är det väl Pernilla. Scenvana, karisma och uppvuxen framför kameran, vi har sett det förr, hon kan dansa.

Tony Irving fattade absolut ingenting. Man förstår honom, vem fattar väl någonting? Vilken cirkusshow programmet har blivit, nästan i klass med 1800-talets freakshower. Som folk gapskrattande stod och såg på och pekade finger åt. Gjorde narr av. Är detta vad det här håller på att bli? En narrshow?

Fårse om det blir Antons tur att ryka härnäst? Väntar med spänning på fortsättningen.

5 kommentarer:

Ellis sa...

Tack för uppdateringen, har inte lyckats se det än!
Hoppas allt är bra med dig, här har det varit vaborgsfirande med kompisarna idag!
Kram Elenor

Fenixmonas sa...

Låter ju nästan som jag inte missar någonting genom att jag inte har sett det...fast jag får ju veta genom dig! Mycket svårlästa koder hos dig nu...Kramiz

Ninja sa...

Hoppsan ja, det är inte lätt att gissa vem som åker ut......
Ha, ha, jag kan absolut ingenting om Photoshop har precis börjat treva mig fram, men kul är det :)

Nett sa...

Har inte sett den, men visst är det så att hon kan dansa. Kram

Augusta sa...

vet inte men har svårt för Pernilla. Men det är ju folket som betalar och röstar inte Tony Irving. Börjar ha svårt för småpåvar som hela tiden säger: nu röstade ni inte som jag sa. För mycket av det här i Sverige.

Jag har blivit en riktikt Bitch, haha

Kram