onsdag 11 april 2012

Marcus Schenkenberg - vinnare av Let`s dance?



Vem hejar ni på i Let`s dance? Jag hejar på Marcus Schenkenberg. Vilken utstrålning, han fyller ju hela dansgolvet med sin karisma. Juryn kanske inte har varit så på hans sida hittills, de klagar mest över att han inte vågar lita på sig själv och inte vågar släppa loss.

Försök själva att släppa loss på ett dansgolv som är bevakat av hela Sveriges befolkning och (nästan) halva Finlands. Norges också. Det får väl vem som helst att bli spänd, även också om man är stjärnmodell.


Jag är övertygad om att Marcus kommer att utvecklas enormt när han blir lite varm i kläderna. Han har ju stilen och rörligheten i kroppen samt vana att röra sig framför kameran, han har ju jobbat som skådespelare i flera filmer. Skrivit bok har han också gjort.


Lite roligt är det också att han paras ihop med Pernilla Wahlgren. De två skulle bli jättesöta ihop även om Pernilla ju har fyra barn och hur van är Marcus riktigt med barn?

Jag kan knappt bärga mig tills fredagen när nästa program sänds. Rösta, rösta gott folk. Rösta på Marcus!

4 kommentarer:

Ninja sa...

Jag tycker alla som ställer upp är modiga...

Ellis sa...

Hej!
Jag gillar Anton, han har också bra stil, så blir intressant att se hur detta går! =)
Ha en fin torsdag!
Kram Elenor

Augusta sa...

Jag gillar Camilla Henemark. Tror det är så hennes efternamn är, hm.
Tycker hon förtjänar en ny chans i livet men jag tror inte hon vinner.

Kram

Fenixmonas sa...

Tro mig eller ej, men jag har aldrig sett Lets dance. Det enda jag ser på lördagarna är Morden i Midsomer...Kramiz