tisdag 24 april 2012

Marcus Schenkenberg bjuder Helena Paparizou på date


Fredagen den 13:e, var det kanske ett omen att det skulle gå så? Att stjärnan, dansdrottningen Helena Paparizou skulle åka ut ur Let`s dance, och lämna plats för, enligt Tony Irving, fyra, fem riktiga amatörer.  Jag tror inte någon riktigt har fattat det än.

Det var då och där Marcus Schenkenberg lovade Helena, kvällen när hon åkte ut ur Let`s dance, att de skulle gå ut på en date tillsammans. Alla vi tittare såg och hörde det, kanske dags att göra slag i saken nu, Marcus? För du har väl inte gjort det än?

Jag tycker att Helena borde muntras upp lite efter den orättvisa utröstningen, och att du Marcus Schenkenberg genast går ut och kollar in en passligt romantisk restaurang. Se så, fart.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om att utröstningen av Helena var orättvis..

Smörblomma sa...

Anonym: Ja, visst var den!

Ninja sa...

Fnisss......här får man reda på allt back stage....:)
Svar: Det var en intervju i lokaltidningen bara, om utställningen vi ska ha på jobbet....

Nett sa...

Har inte ens sett programmet så jag kan varken säga bu eller bä.. :) Kram

Karpstryparn sa...

Vad han lovade är en sak, vad han sedan gör en annan tyvärr.

Svar: Japp, det har jag gjort. Och mer kommer.
Angående rättegången: Håller med. Skrev förresten ett inlägg igår som handlar om den svenske invandringskritikern Jan Millds film om massinvandringen till Sverige, länkar till filmen i det. Se filmen vetja, den är mycket bra och saklig.