fredag 13 april 2012

Let`s dance Pernilla Wahlgren + Marcus Schenkenberg = sant

Äntligen Let´s dancekväll, som jag har väntat hela veckan! Go, Marcus Schenkenberg, här har du en som röstar på dig, rösta på honom alla ni andra också. Rösta, rösta! Nu ska ni få höra lite uppdatering om Let´s dancedeltagarna som jag har grävt fram:

Marcus Schenkenberg och Pernilla Wahlgren delar säng! Och inte bara säng, utan också intima champagnemiddagar ute vid sjön, de spelar också krocket och fiskar tillsammans, titta här får ni se. Så gulligt.



Just det. Visst är de passliga ihop. I del två här nedan,  ror de i en liten eka ute i det romantiska, becksvarta  kvällsmörkret, de badar bastu ihop och har det mysigt. De till och med sover de ihop och Pernilla tisslar om Marcus nakenhet där i mörkret i sängkammarn. Jag visste väl att de är som gjorda för varandra, se själva!



Såja. Minns var ni läste det först, här på min blogg!

Så, nu tittar vi på Let´s dance ikväll och hoppas att Pernilla och Marcus hittar varandra (igen?) Så mysigt som de hade det där ute i skärgården, de två turturduvorna.    

För visst vore det roligt med ett Wahlgrenbröllop även i år? Stay tuned.

3 kommentarer:

Ellis sa...

Tur att vi har dig som håller oss uppdaterad! =) Anton gjorde himla bra ifrån sig ikväll! =)
Kram Elenor

Fenixmonas sa...

Vad du kan o vet! Det är tur för jag visste ju ingenting innan jag läste o såg här!
Så fint att du tagit bort koderna, de var så svåra att se! Kram på dig!

Ninja sa...

ha, ha,ha...det här har jag missat totalt :)