torsdag 5 januari 2012

Nyårsnytt



Jag gjorde det igen! Gjorde en sak som jag aldrig gjort förut, alltså. Nästan så det har blivit mitt nyårslöfte i efterskott, då jag ju inte gav något på nyårsnatten. Borde man kanske ge sina nyårslöften lite inpå nya året istället för på nyårsnatten (mitt i allt tjo och stim och uppskruvad stämning) för att man smått ska hinna tänka över dem också? Så att de blir mera realistiska?

Hur som helst, här kommer ett bidrag till göra-saker-som-jag-aldrig-gjort-förr: Jag har beställt tidningen Skriva. Jag tror det kommer att bli en jättebra tidning.

3 kommentarer:

Ellis sa...

Låter som en bra tidning för dig! =)
Jag har beställt en mattidning till mig! =)
Ha en fin helg!
Kram Elenor

Nett sa...

Hoppas att tidningen är som du önskar, och att den kan inspirera dig en massa. Kram

Fenixmonas sa...

Ett steg till på väg då...Snart ser vi ditt namn dyka upp i bokandelns skyltfönster! Kreativitet är bra, när än den kommer och ett löfte till sig själv ska man alltid hålla! Kramiz