fredag 19 februari 2010

Fina fredag < 3


Så har vi äntligen fredag! Alltid är inte fredag så stort för mig, fast nu med ledigt veckoslut är det det ju jättekul.

Jag har inlett fredagsmyset med att; redan i morse handla efter jobbet, sova tills halv tre, fixa middag, plocka in disken i diskmaskinen och diska bort, fylla på tvättmaskinen...

Ja, så borde väl helgen kunna börja.

Vad tänker ni göra i helgen? Jag tänker mest ta det lugnt, blogga, umgås med mina nära och kära, och vistas lite utomhus :)

4 kommentarer:

Tommy sa...

Det blir väl att skotta snö...suck.

sarah sa...

sv: tack :)

Ellis sa...

Jag ska pyssla lite, såg ett fint kort i en blogg som jag måste testa att göra! =)
Ikväll blir det Let's dance och skidor, annars lugnt i helgen förutom bokklubbsmöte på söndag eftermiddag!
Kramar

Emma-Lou sa...

Beröring är verkligen LIVSVIKTIGT som du säger. Har haft lite smått ångest över at tjag inte har kunnat ta tag i detta tidigare, men det beror ju på en hel del faktorer som sagt. Men jag har tänkt på det. Och jag trodde inte att J skulle gilla det hela, men det gjorde han! Så du är utbildad inom området, vad coolt! Vad tycker du om mitt program? Ge gärna synpunkter och tips på vad jag har missat osv. :) Det skulle uppskattas enormt :-)