fredag 5 februari 2010

Arrgghh!

Ahh, vad man blir förbannad! Jag vet inte vad det är för fel på min besöksmätare, den står still och har tydligen gjort så en tid. Jag har ingen aning alls om besökarantalet på min sida nuförtiden.

Jag försökte även sätta in en annan, ny besöksmätare, men samma sak där; den räknar inte heller.

Övriga bloggeranvändare; hur är det för er? Eller ligger felet någon annanstans?

Jag funderar allvarligt på att ta bort besöksmätarna från min sida, men hänger man alls med i statistiken då?

4 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon vännen! Jag har ingen alls men det vore ju käckt, fast inte om de inte fungerar förståss! Kramiz Fenixmona

Nett sa...

På min hemsida hade jag en besöksräknare och den var riktigt bra "susnet" nu har jag ingen alls, eller ja en finns mn den är dold för besökarna =)

Niklas C sa...

Svar: Hehe ok =) Chokladfontänen var jättebra =)

Jobbigt det där med besöksräknaren.. Prova den jag har, det är bara att klicka på den så kommer du till sidan där du kan skaffa en sån.. Den är jättebra =)

Kram

Rhea sa...

Jag nöjer mig med Metrobloggens statistik. Men jag funderar på att byta blogg så småningom, om jag får tid.
Ha det bra! Kram