torsdag 12 augusti 2010

Konstens natt


Idag var det äntligen så dags igen, Konstens natt har kommit till stan. Vackert väder och mycket folk ute. Ett och annat bänd som uppträdde, här på bilden ett killbänd som jag inte vet vad de hette. Bra spelade de iallafall.


Det var rätt mycket trängsel överallt, men jag fick ändå shoppat: ett halsband med en fin glasfigur som sten (ganska dyrt, because I`m worth it), en tvål gjord på ghee, shampo och balsam från Body shop till förmån för regnskogen, kaffe från Indiska som smakar riktigt bra, och så en bok som inte tycks gå att beställa från Adlibris, nu beställde jag den från en bokhandel istället. Tacka vet man personlig betjäning på plats och ställe.

Nu är jag hemma efter två timmar ute på stan, men det är som man säger; kort är bra, eller hur ;)

4 kommentarer:

Ellis sa...

Låter som en trevlig dag och halsbandet låter spännande! =)
Syster blev glad för kortet och jag försökte välja en bild på sångaren där han inte ser ut som en tjej! =)
Varit ute på promender idag, middag med gänget och nu en lugn kväll!
Kramar

Tommy sa...

Det ser inte ut som natt:)
Jo nu finns näst sista kapitlet inlagt.

Nett sa...

Härlig dag du fick och underbart att slippa regn och dåligt väder. Nu har det blivit varmare och slutat regna här, men känns ändå i luften att sommaren har gjort sitt. Kram

biggan sa...

skönt att gå så och kika, mysigt, kramar biggan