lördag 7 december 2013

Köp dyrt så blir det billigt


Nu börjar det dra ihop sig till julklappshandlande. Så det är vad jag har uträttat idag, kan tyvärr inte skriva hit vad jag har köpt då man inte vet var tonåriga söner sist och slutligen rör sig på nätet. Men jag tror ialllafall att jag köpt rätt och riktigt. Köp dyrt så blir det billigt heter det ju. Det är så jag försökt tänka, inte en massa billigjulklappar som inte är till glädje för någon, inte minst för mottagaren.

Så köpte jag ju mat också. Flamstekt lax och så gjorde jag en sallad med. Känns lite underligt att N är där borta i Umeå, men det kan ju vara så att han från och med hösten är rentav bofast där. Så det är bara att vänja sig och Umeå är ju en trevlig stad. Skrattade lite med mamma i telefon ikväll om att "det är ju en ny stad för mig iallafall. "

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Flamstekt lax har jag aldrig hört talas om...lax brukar i alla fall vara gott! Umeå är en trevlig stad, åtminstone så som jag minns den. Kramiz

Nett sa...

Var och köpte julklappar i Söndags :) har en kvar att inhandla. Kram