måndag 7 maj 2012

Buzzadorkampanjen för Nutrilett Eat Well har börjat


Idag hämtade jag paketet från posten med Nutrilett Eat Well påsarna. Tio påsar; tio kompletta måltider som förhoppningsvis både är välsmakande och mättande. Jag har mina misstankar redan om att portionerna kan vara i knappa laget, men vi får se. Det ska bli så spännande.

Det är nu det börjar. Planerna för buzzandet pågår och dem ingår också köpande av någon liten rekvisita. Blixtrapport ska också sändas iväg.


Som bäst håller jag på att söka frivilliga till min alldeles egna testpanel.

6 kommentarer:

Ninja sa...

Hoppas att det smakar....

Inger Rozèn_Chintoh sa...

O nej!Jag bantade med BALANCE för så där 40 år sedan!
Tror inte på sådant.Det bästa är ät mera grönsaker och mindre kött!
Lycka till!

Fenixmonas sa...

Jag får aldrig sådana där bra grejer! Du får gärna komma hit och buzza...Ska bli kul att få höra om du blir mätt på en sådan! Kramiz

Nett sa...

Vad kul, fick aldrig ett sådant erbjudande. Hoppas att det skall smaka bra. Kram

Ellis sa...

Hej!
Hoppas det går bra med sökandet! =)
Jag fick hem Decubals ekologiska hudlotion igår så ska testa den under veckan! =)
Kram Elenor

Augusta sa...

Vad spännande! Intressant att höra hur dom smakar, blir man mätt länge och går man ner i vikt :)

Kram