söndag 4 december 2011

Gnällblogg


Det känns nästan som att jag ser dubbelt av vad jag är trött. Skak och darr och okoncentration. Middagsvilan skippade jag idag därför att jag tyckte att jag inte hann, och så tänkte jag att jag kan väl gå och lägga mig tidigare ikväll.

Håret är också skit, jag borde färga det igen. Två centimeter trist färg sticker upp ur rötterna, gissa hur det ser ut om man lägger upp håret i hästsvans då. Jo, trist.

Meeen alla i family friska och krya i decembermörkret, det gäller att gläda sig åt det lilla ;)

5 kommentarer:

Ellis sa...

Skönt att ni är pigga och friska i alla fall, jag är varken pigg eller frisk, men förkylningen och träningsvärken efter att ha varit flytthjälp går snart över, hoppas jag!
Ha en skön kväll!
Kram Elenor

Karpstryparn sa...

Kan ju bli så på söndagar.

Svar: Oki doki.

Fenixmonas sa...

Läget var likadant här tills igår förmiddag...då gjorde jag det...färgade håret och ägnade ett par timmar bara åt mig själv! Det var inte alls dumt...gav mycket extra energi! Kramiz

Nett sa...

Ibland kan man behöva få gnälla med, hoppas att du känner dig mer utvilad idag. Kram

4U2 sa...

Mycket gemensamt var det här: tröttheten och håret! :)
Blir till att fixa åtminstone det ena och då blir det att lägga sig tidigare än vanligt, går nämligen fortast så :)