fredag 11 oktober 2013

Visiobalance Opti, test i 30 dagar


Jag tänkte köra en liten test, ta Visiobalance Opti i 30 dagar och sedan utvärdera och se ifall tabletterna är hiss eller diss för ögonen. Enligt expiditen på naturkostboden ska man äta tabletterna i 3 månader för att klart kunna utvärdera, även om man borde kunna se en förbättring också efter 1 månad.

Jag använder progressiva glasögon så det finns utrymme för förbättring. Att blåbär i naturlig form fungerar och förbättrar synen vet jag sedan tidigare försök och test. Men det är omständigt, för att inte säga omöjligt, att hitta färska blåbär året runt jämt och ständigt.

Så nu testar jag. Får se vad det blir, hiss eller diss.

4 kommentarer:

Ellis sa...

Hej!
Ska bli intressant att höra hur det går med din test! =)
Ha en fin helg!
Kram Elenor

Fenixmonas sa...

Spännande att få höra sen om du märkt någon förbättring! Kramiz

Augusta sa...

Det var verkligen spännande :)

Om det är bra går jag också och köper tabletterna.

Trevlig söndag!
Ser Nisse på höger sida då jag skriver på din blogg. Ge honom en kram också och en till dig :)

Nett sa...

Hoppas att de hjälper som du vill att de skall :) Kram