lördag 30 mars 2013

Vinner slagfärdiga Maria Montazami hela Let´s dance 2013


Let´s dance har sparkat igång igen, något som jag har gått och väntat på i ett år nu. Äntligen, äntligen dök de nya dansparen, de kära programledarna och juryn upp i rutan igen. Glamour och dansglädje för oss tittare i många veckor framöver.

Jag hejar på Maria Montazami. Heja Hollywoodfrun, hon förstår sig på glamouren och finesserna kring en danstävling. Säkert har hon dansat en hel del själv också over there. Hon smälter in i programmet och blir ett med det, sådant märks.

Konkurrenter finns det ju naturligtvis. Marko, Erik och Oscar, de är vassa killar som blir svåra för Maria att slå ut. Men hon är ju slagfärdig: Jag tror det blir Jennifer och Calle som blir ihop, svarar hon rappt på frågan om vilka hon tror blir ihop i årets Let´s dance. Det ni.

3 kommentarer:

Tommy sa...

Glad Påsk!!!

Nett sa...

Har inte sett det, men jag gillar Maria så hoppas att hon vinner ;:) Kram

Ellis sa...

Hej!
Jag tror på Markcoolio, han verkar ha en bra inställning och engagemang!
Kram Elenor