tisdag 22 april 2014

På gång på våran gård


Blomlådor på tork i solskenet. De längst fram är nu impregnerade med en blandning av tjära, linolja och terpentin. Luktar gott och friskt.


Alla är olika men nästan lika, det är det allra bästa! Små olika sniderier, jag tycker så mycket om var och en av dem. Men de flesta ska säljas när de är färdiga, så någon av dem kan bli just din!


I all enkelhet. Ibland kan det enkla vara just det vackraste.


I äppelträdgården skiner solen. Det börjar vara krattat och klart. Det finns en hel del knoppar på trädena också och jag hoppas på en god skörd.

3 kommentarer:

badtant.bloggo.nu sa...

Hej. Vilka fina och annorlunda blomlådor. Kan nästan känna lukten ända hit till mig.
Nu njuter vi av den fina kvällen.
Hej svejs.

Ellis sa...

Gillar verkligen blomlådorna, hade jag haft hus så hade jag shoppat! =)
Kram Elenor

Nett sa...

Vad flitiga ni har varit. Blomlådorna är verkligen vackra och unika :) Kram